Οι άνθρωποι που θα «μισήσετε» αφού γεννήσετε…

Αυτοί που λένε συνεχώς ότι θα με βοηθήσουν και συνεχώς τα κάνουν χειρότερα. Μπορεί αυτοί οι άνθρωποι να είναι συγγενείς, φίλοι ή γείτονες... αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Οι επισκέπτες που νομίζουν ότι ήρθαν διακοπές.
Είναι οι άνθρωποι που ήρθαν στο σπίτι για επίσκεψη και υποτίθεται για να με βοηθήσουν αλλά τελικά καταλήγουν να κάνουν ότι κάνουν στις διακοπές τους. Να τρώνε να πίνουν και να κάνουν ότι θέλουν. Οι μαμάδες που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα επειδή έγιναν μαμάδες πριν από εμένα. Απλά ασχολίαστο. Οι άνθρωποι

που ξεχνάνε τα κλειδιά τους και χτυπάνε τα κουδούνια μεσημεριάτικα.Έκλεισα για λίγο τα μάτια μου και μόλις κοιμήθηκε το μωρό μου, γιατί μου το κάνετε αυτό. Οι άνθρωποι με συνάχι που έρχονται για επίσκεψη και υποστηρίζουν πως το συνάχι τους δεν είναι κολλητικό.Φυσικά και είναι! Όχι, πείτε μου έχω άδικο; Πηγή

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :